Bos Ajax Amsterdam Eric Ten Hag Merapat Ke Manchester United

Bos Ajax Amsterdam Eric Ten Hag Merapat Ke Manchester United – Manchester United sudah mengesahkan bahawa bos Ajax, Eric ten Hag hendak jadi pengurus baharu kelab pada masa panas ini.

Pemain Belanda berumur 52 tahun itu sudah menandatangani perjanjian 3 tahun dengan Old Trafford dengan opsi buat meneruskan masa serta hendak mengambil alih pengurus sedangkan Ralf Rangnick, yang hendak jadi perunding.

Berita Sepak Bola

Mengakhiri gelaran Eredivisie ketiga bersama Ajax masa ini, Ten Hag sudah timbul selaku calon opsi Red Devils dalam sebagian pekan kebelakangan ini serta kelab itu saat ini memiliki pemain mereka.

Pekerjaan yang baik di Amsterdam sudah membagikan Ten Hag reputasi selaku salah seseorang pengurus bola sepak sangat menarik di dunia, serta saat ini ia ditugaskan buat mengembalikan hari- hari lama yang baik buat juara Inggeris 20 kali itu.

United saat ini terletak di tangga keenam dalam carta Liga Perdana selepas kekalahan memalukan 4- 0 kepada Liverpool pada malam Selasa, berpindah ke 4 paling atas Arsenal pada hari Sabtu.

Eric Ten Hag Mengatakan Dalam Media

” Aku berbesar hati dilantik selaku pengurus Manchester United serta sangat teruja dengan cabaran yang menanti kami.

“ Aku ketahui sejarah kelab hebat ini serta semangat peminat serta aku betul- betul berazam buat membina pasukan yang sanggup berikan mereka kejayaan yang sepatutnya.

“ Selepas tahun- tahun yang luar biasa ini, sukar buat meninggalkan Ajax serta aku boleh berikan jaminan kepada peminat kami hendak komitmen penuh aku serta fokus buat menamatkan masa ini dengan jayanya saat sebelum berpindah ke Manchester United.

“ Aku gembira masalah ini sudah dituntaskan serta diumumkan secara rasmi. Kejelasan merupakan berarti. Namun aku cuma memiliki satu atensi saat ini, serta seperti itu 5 perlawanan terakhir.

“ Aku mahu menamatkan masa aku di mari dengan positif dengan memenangi kejuaraan. Oleh itu, kami hendak lekas merambah Liga Juara- Juara. Ajax layak terletak di situ.”

Pengarah bola sepak United John Murtaugh menaikkan:“ Semenjak 4 tahun lepas di Ajax, Eric sudah meyakinkan dirinya selaku salah seseorang pengurus sangat menarik serta berjaya di Eropah, populer dengan bola sepak yang menarik, melanda serta komitmen pasukannya. pasukan junior.

“ Dalam pembicaraan kami dengan Eric saat sebelum pelantikan ini, kami sangat kagum dengan visi jangka panjangnya buat bawa Manchester United kembali ke tempat yang kami mahu bersaing, serta dorongan dan keazamannya buat ke situ.

” Kami mendoakan yang terbaik buat Eric kerana ia berkeinginan buat menamatkan masa di Ajax serta kami tidak tabah buat melihatnya di Manchester United pada masa panas ini.”

Berita sepak bola

Legenda Manchester United Mengatakan

Pimpinan eksekutif Ajax serta sisa penjaga berhasil United, Edwin Van der Sar, 51, mengatakan:“ 4 separuh tahun merupakan masa yang baik, namun kami mahu Erik kekal lebih lama di Ajax. merambah salah satu kelab terbanyak di dunia, dalam liga yang hebat.

“ Kami butuh berterima kasih kepada Erica atas apa yang kamu capai di Ajax, namun kami belum berakhir. Pada penghujung masa, aku hendak memandang semula permainannya. Buat masa ini, perlawanan akhir merupakan berarti. perlawanan masa ini di mana kita seluruh mahu bawa kembali gelaran juara”.

Pasukan Ten Haga saat ini tewas 2- 1 kepada PSV Eindhoven dalam perlawanan akhir Piala KNVB Ahad kemudian, namun terletak 4 mata di hadapan pasukan Roger Schmidt dalam liga utama Belanda dengan baki 5 perlawanan.

Berita sepak bola